Millaisista tisseistä Supi tykkää


En ehdi kirjoittaa blogiani kovin ahkerasti välillä, vaikka minulla on aina sata aihetta kesken. Näin on erityisesti kesäisin, koska minulla on silloin usein niin paljon remppahommia tehtävänä, kuten nytkin.

Heräsin kuitenkin toissayönä hikisenä siihen, että huusin ääneen. Olin nähnyt kauheaa painajaista, jossa jonkinlainen sukupuolettomien radikaalifeministien ryhmä oli kaapannut blogini ja alkanut julkaista nimissäni tekstejä sukupuoliperformansseista ja siitä miten äitien- ja isänpäivät tulee lakkauttaa haitallisena sukupuolibinärismin tukemisena. Minun piti tulla tarkistamaan, että kaikki on kunnossa. 

Samalla huomasin, että blogiini oltiin jälleen löydetty mitä mielenkiintoisimmalla hakutuloksella. Tällä kertaa se ei koskenut sitä miten iso penis on hevosella, sitä mikä lintulaji krusifiksi on eikä myöskään transsukupuolisten ulkomuotoa vaan tällaista aihetta.




Ajattelin, että miksi en voisi vastata tätä nuorta henkilöä vaivaavaan kysymykseen, vaikka en kyllä kohta nelikymppisenä varmaankaan enää lukeudu tämän hakutuloksen kirjoittajan mielestä kategoriaan pojat. 

Tykkään käteen sopivista ja terhakoista tisseistä melko pienillä ruskeilla nänneillä. Meinasin sanoa, että tykkään kaikista tisseistä, jotka eivät ole itselläni, mutta tarkemmin ajateltuna se olisi aikaa pahaa valehtelemista.

Jos tissit painavat 5 kg per kappale, ne ovat jatkuvasti hikiset alta, niissä on valtavat possunpunaiset nännipihat ja ne ovat tahriintuneet eltaatuneelta haisevaan vauvamaitoon, voi olla että en tykkää niistä.

En tykkää myöskään karvaisista tisseistä, jotka itselläni oli joskus noin vuoden ajan. Voin kertoa, että tuuheat mustat rintakarvat ja tissit sopivat todella huonosti yhteen.

En tykkää myöskään miesten tisseistä, vaikka ne eivät olisi karvaiset. En, vaikka niiden omistaja kuinka kokisi ne voimaannuttavina.

Muunsukupuolisten tisseistäkään en usko tykkääväni. Ei niissä tisseissä varmaan mitään vikaa ole, mutta muunsukupuolisissa on se ongelma, että jos he ovat feminiinisiä ja viehättäviä, koen heidät naisina ja jos he ovat androgyynejä ja maskuliinisia, en pidä heidän tisseistään.



Tämä riittää aiheesta, sillä blogini ei todellakaan ole mikään helvetin Bees & Honey -palsta. Ajatelkaapa millainen sekin olisi tänä vuonna. 

"Dear Eki, mä oon 13-vee enby ja mulla ois pari kyssää. Mä söin munakasta ja imin sen jälkeen mun demi-semityttö-raksun munaa. Oonx mä nyt raskaana ku mulla on niin paljon munasoluja vatsassa? Sit vielä et musta tuntuu aina uudenkuun aikaan, että mä oon jupitergender, oonx normaali?"

Kyllä, olet raskaana ja tarvitset abortin. Ei, olet vitun friikki. Ja muuten, pojat eivät välitä niin paljon tissien ulkonäöstä. Heitä kiinnostaa paljon enemmän pil.. persoonallisuus.

Tunnisteet

Näytä enemmän

Suositut tekstit